Miért fejlesztettük
a HK Manager rendszerszintű megoldást?

12 évnyi tapasztalattal és napi közel 7000 szoba takarításának koordinálásával tökéletesen átlátjuk a hotelek housekeeping problémáit. Ezekre a problémákra rendszerszintű megoldást fejlesztettünk, mely tapasztalt Takarítóink, Housedamaink és Supervisoraink több éves, mélyreható tudására épül. Megoldásunkkal hatékonyabbá és átláthatóbbá tettük a housekeeping folyamatokat, a maximális teljesítményért.

HK Manager
a megoldás kulcsa!

A HK Manager egy olyan Hotel takarítás irányítási rendszer, amely áttérést biztosít a papír alapról a digitalizált takarítási rendszerre.

Minden hatékonysági mutató naprakészen, transzparensen rendelkezésre áll

A rendszer hihetetlenül könnyen tanulható – még digitálisan képzetlen dolgozók is már az első napon teljes értékűen tudják használni a rendszert

Már 1-2 nap után észreveszik a dolgozók, hogy a rendszer nemhogy nem nehezíti, hanem jelentősen megkönnyíti a munkájukat, így lelkesedéssel használják.

Az új rendszerrel könnyedén azonosíthatók a kiemelkedően teljesítő dolgozók, akiket így alacsonyabb költségek mellett is jutalmazni lehet.

Az alacsonyabb teljesítményű munkatársak motiválva érzik magukat a gyorsabb munkára

A talált tárgyak azonnal, időbélyeggel rögzítve láthatók

A takarítás során észlelt műszaki hibák mindössze 5 percen belül megjelennek a rendszerben

A többnyelvű felhasználói felület megoldja a nyelvi nehézségeket

A karbantartási feladatok gyors, nyomon követhető rendszerben jelennek meg

Mit tudunk
Önnek nyújtani?

24 órás
reakcióidő
15-25%
bérmegtakarítás
Többnyelvű
felhasználói felület
Transzparens,
visszakereshető működés

Ha Ön HK Vezető vagy Hotel Igazgató,
ismerje meg, milyen értéket nyújt Önnek megoldásunk – jelentkezzen személyes konzultációnkra
és éljen az OkosHACCP exkluzív kedvezményével!

Ahol már a HK Managert használják

1

Üzleti bemutató

2

Döntés az együttműködésről

3

Szerződéskötés

4

Adatbekérési rendszer paraméterezése

5

Tabletek beszerzése

6

Tabletek telepítése

7

Beoktatás

8

Rendszer indítása

9

Bevezetés napi nyomon követés támogatása

10

Vezetői Dashboard összeállítása

11

Adatkiértékelés akcióterv

12

Értékteremtés havi nyomon követése, szakmai támogatás

Scroll to Top